Zaproszenie do składania ofert
Agencja Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej zaprasza do składania ofert na wynajem drewnianych stoisk handlowych oraz namiotów podczas Pszczyńskiego Jarmarku Świątecznego organizowanego na pszczyńskim rynku od 19 do 21 grudnia 2025 roku. Oferujemy stoiska (domki drewniane i namioty) przeznaczone na sprzedaż rękodzieła oraz regionalnych produktów spożywczych serwowanych na zimno (pieczywo, słodycze, sery itp.) oraz stoiska (domki drewniane) przeznaczone na sprzedaż produktów gastronomicznych serwowanych na ciepło. Wszystkie stoiska posiadają dostęp do prądu i ogrzewanie. Nie ma możliwości dogrzewania stoisk we własnym zakresie. Wystawcy w punktach gastronomicznych zobowiązani są do używania opakowań ekologicznych. Zabrania się stosowania naczyń i opakowań plastikowych.
1. Oferty należy składać na formularzu dostępnym w Biurze Informacji Turystycznej w Pszczynie lub w załączniku.
2. Oferty należy przesłać mailem na adres: bit@pszczyna.info.pl z dopiskiem „Pszczyński Jarmark Świąteczny 2025 - wynajem stoiska”.
3. Termin nadsyłania ofert: 7.11.2025r. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
4. Wybór oferty: nastąpi w oparciu o kryterium najciekawszego asortymentu, powiązanego ze świętami Bożego Narodzenia, w skład którego wchodzą produkty wyprodukowane w Polsce lub w krajach UE. Ocenie podlegać będzie również pomysł na świąteczną aranżację stoiska. Najwyżej punktowane będą oferty proponujące asortyment rękodzielniczy oraz pochodzący od lokalnych producentów.
5. Sprzedaż alkoholu na stoisku wymaga uzyskania odrębnego zezwolenia. Przed uzyskaniem zezwolenia Najemca winien uzyskać pisemną zgodę organizatora jarmarku, tj. Agencji Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej na sprzedaż wyszczególnionych alkoholi podczas wydarzenia.
6. Koszt wynajmu stoiska:
- 650 zł netto - kioski drewniane,
- 550 zł netto - namioty.
Dodatkowo pobierana będzie kaucja zwrotna w wysokości 100 zł.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego zapytania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
9. Potwierdzenie udziału w jarmarku zostanie przesłane do zakwalifikowanych do 19.11.2025 r.
10. Opłat za wynajem stoiska należy dokonać przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Pszczyna: 85 8448 0004 0028 8251 2039 0001 lub w kasie Biura Informacji Turystycznej w Pszczynie przy ul. Rynek 19; do 3 dni od podpisania umowy.
11. Brak wpłaty w podanym terminie będzie równoznaczny z rezygnacją z wystawienia stoiska.
12. Wszelkie informacje dostępne są w siedzibie Biura Informacji Turystycznej - Rynek 19; 43-200 Pszczyna; tel. 32 212 99 99.
13. Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody przetwarzanie danych osobowych.
Organizatorami Pszczyńskiego Jarmarku Świątecznego są:
Urząd Miejski w Pszczynie, Agencja Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej, Pszczyńskie Centrum Kultury, Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu oraz Miejski Zakład Zieleni.
Załączniki potwierdzające zgłoszenie:
Załącznik nr 1: Formularz zgłoszeniowy
Załącznik nr 2: Fotografie oferowanego asortymentu - 3 szt.




